Sportlov!

2023-02-21 i Allmänt

Innevarande vecka är det sportlov. Vi tränar som vanligt på tisdag och torsdag men måste ställa in träningen på fredag, 24 februari.
Skänk gärna medlemsavgiften en tanke och betala in den för vårterminen. Samma avgifter som under höstterminen gäller. Det vill säga:
Om du eller ditt barn tränar i en grupp som spelar med plastboll är avgiften: 750 kronor
Om du eller ditt barn tränar i en nybörjargrupp på fredagar som spelar med plastboll är avgiften: 550 kronor
Om du eller ditt barn tränar i en grupp som spelar med fjäderboll är avgiften: 950 kronor
Om två syskon tränar i klubben ges 150 kronor i syskonrabatt på vardera medlemsavgiften.
Avgiften avser vårterminen 2023. Den bör vara betald senast 1 mars.
Avgiften betalas in på BK Krusets bankgiro: 123-8989 eller med swish: 123 339 9680. Glöm inte att ange vem avgiften avser inklusive personnummer! Ange gärna en epostadress så att vi lättare kan kommunicera.