Nissanslaget

2017-03-19 i Allmänt

Janne Persson och Mikael Knutsson åkte till Halmstad och Nissanslaget tillsammans med BK Krusets ungdomar.

Det gick bra för Alfred Knutsson fast han tvingades spela i U11 då det inte fanns någon U9-klass. Trots det spelade han bra och blev trea.

Fredrik Lindestaf i U15 N lyckades få spelet under kontroll och spelade stundtals väldigt bra och vann sin klass.

Victor Börnesjö i U15 spelade riktigt bra men det är en tuff grupp och han fick ge sig i första slutspelsomgången.

Oskar Björkman spelade sin första U15-tävling, fick svår lottning och gick inte vidare från poolen.

Adrian Bjurström i U13 N spelade bra men fick ge sig i finalen och blev tvåa.

Tjejerna Stella och Robin i U15 hade rejält motstånd och fick inte spelet att stämma och gick inte vidare till slutspel.

Mikael Knutsson HSB fick slita rejält för sin slutspelsplats där han mötte Simon Widen som vann komfortabelt. Jag tror ändå att Mikael var ganska nöjd med dagen.

/Janne P

Samtliga resultat här.