Nya klubbkläder

2015-11-26 i Allmänt

Prenumerera via:

Tillsammans med Höganäs enda sportaffär Sportware har vi tagit fram en ny uppsättning klubbkläder.

Det handlar piké-tröjor, t-shirts och överdragsjacka i funktionsmaterial. Samtliga tröjor levereras av Craft som vi tidgare har haft mycket goda erfarenheter av. Alla tröjor är vita med brunt klubbtryck.

Tröjorna kommer att finnas tillgängliga för provning i sporthallen i samband med träning från och med idag till och med nästa vecka. Även på lördag då vi har seriespel på hemmaplan (mellan ca 9 och 16) kommer tröjor att finnas tillgängliga för provning. Efter dessa två veckor kommer tröjorna att finnas för provning i sportaffären.

Priser:

T-shirt: 250:-

Piké: 310:-

Jacka: 550:-

Eventuellt tryck av eget namn tillkommer med 25:-

Samtliga tröjor finns i såväl dam- som herrmodeller.

Det finns möjlighet att beställa dessa kläder även efter nästa vecka. Men av praktiska skäl vill vi gärna få in så många beställningar som möjligt på en och samma gång.

Vi som vill beställa en eller flera tröjor kommer att få fylla i en beställningsblankett som var och en lämnar in till Sportware (på outlet-området) då också betalning sker.

Kontaktperson BK Kruset: Lars-Eric Jönsson (epost: lars-eric.joensson@bredband.net)